جزوه بازاریابی بین المللی کتاب دکتر میرزا حسن حسینی
0
8k
عنوان: جزوه بازاریابی بین المللی کتاب دکتر میرزا حسن حسینی
فرمت: پی دی اف
تعداد صفحات: 289
قیمت: 20000 تومان
فرمت: پی دی اف
تعداد صفحات: 289
قیمت: 20000 تومان
قابلیت سرچ: دارد
بخشی از متن:
كليات بازاريابي بين المللي:
هدف كلي : اين فصل،آشنايي دانشجو با فرايند بازاريابي بين المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخل است . همچنين به دانشجو كمك مي كند تا عضو بهتر و موفق تري در بازار بين المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه كردن اطلاعات در مورد اين كه چه اتفاقاتي در بازارهاي بين المللي مي افتد و با كمك به آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق، به انجام مي رسد.
اداره امور بازار/ بازاريابي:
بازاريابي بين المللي عبارت است از برنامه ريزي و ايجاد ارتباط در طول مرزهاي بين المللي به منظور تحقق اهداف فردي و سازماني . بازاريابي بين المللي در شكل هاي مختلف به فعاليتهايي از قبيل
تجارت در زمينه هاي واردات و صادرات ، قراردادهاي مديريتي و ... اطلاق ميگردد.
اداره امور بازار/ بازاريابي:
بايد كاملا توجه داشت كه اين بدان معني نيست كه فروش و تبليغات وعمليات توسعه هيچ اهميتي ندارند بلكه برعكس ،همگي آنها جزيي از يكنظام فراتر بنام آميخته بازاريابي مي باشند.
آميخته بازار: عبارت است از مجموعه اي از ابزارهاي مداخله در بازار كه بصورت وابسته بهم عمل مي كنند ؛ به طوري كه تاثير لازم يا مورد نظر را در بازار مي گذراند.
بخشی از متن:
كليات بازاريابي بين المللي:
هدف كلي : اين فصل،آشنايي دانشجو با فرايند بازاريابي بين المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخل است . همچنين به دانشجو كمك مي كند تا عضو بهتر و موفق تري در بازار بين المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه كردن اطلاعات در مورد اين كه چه اتفاقاتي در بازارهاي بين المللي مي افتد و با كمك به آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق، به انجام مي رسد.
اداره امور بازار/ بازاريابي:
بازاريابي بين المللي عبارت است از برنامه ريزي و ايجاد ارتباط در طول مرزهاي بين المللي به منظور تحقق اهداف فردي و سازماني . بازاريابي بين المللي در شكل هاي مختلف به فعاليتهايي از قبيل
تجارت در زمينه هاي واردات و صادرات ، قراردادهاي مديريتي و ... اطلاق ميگردد.
اداره امور بازار/ بازاريابي:
بايد كاملا توجه داشت كه اين بدان معني نيست كه فروش و تبليغات وعمليات توسعه هيچ اهميتي ندارند بلكه برعكس ،همگي آنها جزيي از يكنظام فراتر بنام آميخته بازاريابي مي باشند.
آميخته بازار: عبارت است از مجموعه اي از ابزارهاي مداخله در بازار كه بصورت وابسته بهم عمل مي كنند ؛ به طوري كه تاثير لازم يا مورد نظر را در بازار مي گذراند.