خشنی و رفتارهای تهاجمی دانش آموزان که حتی میتواند منجر به آسیب به همشاگردیها شود هم در پسران و هم در دختران مشاهده میشود اگر چ
فرمت فایل word
تعداد صفحات 21
چکیده متن
گرد آوری شواهد دو:
بعد از آنکه راه حلها را اجرا کردم تا حدی به این نتیجه رسیدم که در علی تغییراتی به وجود آمده است اما برای تایید وصحت گفته ها به جمع آوری اطلاعات پرداختم برای همین اول به سراغ دوستانش رفتم و در مورد رفتار علی از آنها سوال کردم و گفتم بچه ها رفتار علی با شما چطور است آیا هنوز هم اذیت میکند یا نه
که دوستانش گفتند علی خیلی خوب و مهربان شده و حالا مثل اول سال ما را اذیت نمی کند. اول ما را خیلی ترساند ولی حالا خودش هم مواظب تا ما دعوا نکنیم. مشکل زود باوری وی حل شده بود و بسیار منطقی شده بود وقتی به کتاب آقای دکتر اکبری مراجعه کردم او نیز صحت این گفته را تایید کرده که وقتی ما به دانش آموزان ناسازگار مسئولیتی می دهیم تا در مسیر فعالیتهای لازم حضور داشته باشد مطلوب بودن این روش است که دانش آموز یا نوجوان در جهت کنترل رفتار خود و پذیرش مسئولیت عمل باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموز می شود که در این بین احساس هدایت می شوند .بزرگ شدن به دانش آموز دست میدهد.